Etter å ha bygd hytte de siste årene er det dags å bruke litt tid på hjemmet. Her vil jeg tenkte jeg å legge ut bilder og beskrivelser av små og store prosjekter i heimen.

fredag 17. april 2015

Litt trøbbel på veien

Visste at steinen skulle begynne å settes i går, og spenninga var stor da jeg kom hjem fra jobb. Uheldigvis var første reaksjon at dette ikke ble som tenkt :-/ Det var store mørke flekker i granitten, absolutt ikke slik jeg har sett sånne steiner før. 



Er veldig lite glad i å klage, men her ble det behov for å ta en telefon til firmaet som setter opp muren. Heldigvis hadde de reagert på det samme, og avsluttet arbeidet etter to rekker. I dag kom steinleverandøren, og det ble til slutt enighet om at den urene steinen blir lagt til side, så kommer leverandøren med ny stein over helga. Da krysser jeg fingrene for at det blir pent til slutt allikevel :-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar